Project Description

Postup nákupu v e-shopu Kačírek na splátky se společností ESSOX

banner s informaci o moznosti financovani na splatky pomoci essox

POSTUP VYŘÍZENÍ ŽÁDOSTI O ÚVĚR NA NAŠEM E-SHOPU

1. Při dokončení nákupu zvolíte v Pokladně jako způsob placení možnost ESSOX – nákup na splátky a volbu potvrdíte kliknutím na tlačítko OBJEDNAT. Systém vás následně přesměruje na postál společnosti ESSOX, kde můžete on-line vyplnit žádost o úvěr. Po vyplnění svých osobních údajů zadáte do detailu KOMODITA vhodnou položku, nejčastěji Vytápěcí technika a zařízení na výrobu a regulaci elektřiny; do předmětu nákupu uvedete povahu nakupovaného předmětu nejčastěji kotel na tuhá paliva.

2. V případě, že společnost ESSOX přijme on-line žádost o úvěr, informuje o této skutečnosti obratem zákazníka i prodejce pomocí e-mailu.
Pokud Vám tento email nepřijde do 2 hodin po uzavření objednávky, pak se něco nepovedlo a je vhodné nás kontaktovat a zjistit co je příčinou.

3. ESSOX vyřizuje žádost o úvěr obvykle do 15 minut (nejdéle následující pracovní den) a po schválení/zamítnutí odesílá e-mailové potvrzení klientovi a prodejci (e-shopu).
Pokud Vám takový email nepřijde do 2 pracovních dnů po přijetí žádosti, pak kontaktujte ESSOX.

V případě schválení žádosti o úvěr obsahuje e-mail pro klienta odkaz a instrukce, jak má dál postupovat, aby dokončil podpis smlouvy.
Odkaz je chráněn heslem. Nápovědu pro heslo má klient v emailu s výsledkem posouzení žádosti.

POPIS PROCESU DOKONČENÍ SMLOUVY
Po přihlášení přes výše uvedený odkaz z e-mailu od společnosti ESSOX si klient vybere způsob podpisu úvěrové smlouvy. Podepsat lze pomocí dvou způsobů – buď pomocí potvrzovací SMS nebo papírovou smlouvu doručenou kurýrem.

1. SMS podpis – rychlejší vyřízení
a. KLIENT podepíše smlouvu pomocí SMS kódů, provede kroky potřebné pro
identifikaci na dálku dle zákona.
b. ESSOX provede kontrolu smlouvy.
i. Pokud je smlouva v pořádku, předá ESSOX smlouvu k proplacení a prodejci odchází email s nezbytnými informacemi pro expedici zboží (číslo úvěrové smlouvy, jméno klienta, výši přímé platby zvolenou klientem, financovanou hodnotu a variabilní symbol, pod kterým bude částka proplacena). Prodejce na základě tohoto emailu provádí expedici zboží klientovi. Klientovi odchází email s potvrzenou smluvní dokumentací.
ii. V případě nějaké chyby na smlouvě se s klientem řeší její odstranění.
c. PRODEJCE odesílá klientovi zboží. Pokud klient zvolil přímou platbu, pak prodejce inkasuje tuto částku nejčastěji jako dobírku při zaslání zboží.

Pokud neobdržíte email s informací o úspěšně provedené kontrole smluvní dokumentace přibližně do 3 pracovních dnů po schválení žádosti klienta, pak nás kontaktujte a my Vám zjistíme aktuální stav financování.

2. Papírová smlouva – podpis s kurýrem
a. KLIENT si stáhne smluvní dokumentaci k prostudování.
b. ESSOXem objednaný KURÝR kontaktuje KLIENTA a domluví s ním podpis smluvní dokumentace.
i. Dojde k provedení identifikace klienta a podpisu smlouvy.
ii. Jedno vyhotovení smlouvy KURÝR přenechá KLIENTOVI.
iii. KURÝR doručí smluvní dokumentaci do ESSOXu.
c. ESSOX provede kontrolu smlouvy.
i. Pokud je smlouva v pořádku, předá ESSOX smlouvu k proplacení a prodejci odchází email s nezbytnými informacemi pro expedici zboží (číslo úvěrové smlouvy, jméno klienta, výši přímé platby zvolenou klientem, financovanou hodnotu a variabilní symbol, pod kterým bude částka proplacena). Prodejce na základě tohoto emailu provádí expedici zboží klientovi.
ii. V případě nějaké chyby na smlouvě se s klientem řeší její odstranění.
d. PRODEJCE odesílá klientovi zboží. Pokud klient zvolil přímou platbu, pak prodejce inkasuje tuto částku nejčastěji jako dobírku při zaslání zboží.
Pokud neobdržíte email s informací o úspěšně provedené kontrole smluvní dokumentace přibližně do 10 pracovních dnů po schválení žádosti klienta, pak nás kontaktujte a my Vám zjistíme aktuální stav financování.

Podrobné obchodní podmínky a podmínky služby naleznete ZDE.