Potřebujete objednat záruční nebo pozáruční servis, poradit s nastavením nebo máte technický dotaz?

Zkuste kontaktovat technické podpory přímo výrobců zařízení jednotlivých značek:

ATMOS e-mail: support@atmos.eu Tel.: +420 326 706 516

NIBE Objednávka servisu ZDE Tel.: 840 654 321

Regulus Objednávka servisu ZDE Tel.: 222 262 222

Pokud máte problém s naší instalací, nebo naší komponentou, popište nám prosím svůj problém níže a společně s kontaktními údaji nám je zašlete přímo na dispečink. Po vyplnění všech údajů a případném přiložení ilustračních fotografií stiskněte modré tlačítko odeslat. Pracovník servisu vás bude kontaktovat co nejdříve, jakmile bude ve službě. Ceník servisních prací je níže na této stránce.

Servisní formulář

Choose File

Servis

Zdroj tepla je strojní zařízení, stejně jako váš automobil. Každé podobné zařízení se jednou za čas porouchá – a v tuto chvíli je potřeba jeho správný servis.
Zaměřujeme se na záruční i pozáruční servis zařízení od výrobců se kterými spolupracujeme, přednostně na zařízení která jsme sami instalovali.
Na kotle ATMOS poskytujeme službu kontroly kotle dle zákona 201/2012 Sb. o ochraně ovzduší.

Pravidelné servisní prohlídky lze objednat i přes náš e-shop ZDE

Platbu je možné provést hotově nebo převodem. Všechny ceny jsou bez DPH.

Případný zájem o platbu kartou prosím sdělte předem.

Ceník

Ceník pozáručního servisu
doprava (součet tras Netvořice-> místo zásahu -> Netvořice) 15,- Kč/km
1. hodina práce 1000,- Kč
2. a každá další započatá hodina práce 500,- Kč
+ hodnota použitého materiálu
Ceník záručního/pozáručního servisu v případě zvláštní dohody s naším zaměstnancem o zásahu v mimořádném čase (mimo pracovní dny 8:00-16:00):
doprava (součet tras Netvořice-> místo zásahu -> Netvořice) 24,- Kč/km
1. hodina práce 2000,- Kč
2. a každá další započatá hodina práce 1500,- Kč
+ hodnota použitého materiálu  

Ceny jsou orientační, neslouží jako závazná nabídka a mohou se změnit po dodatečném ujednání.